Creativiteit van ons.

21-07-2016 00:44

Creatieve oplossingen/toepassingen:

 

In de afgelopen maanden en jaren zijn we behoorlijk creatief geworden en geweest. Vanaf 22 september 2013 veranderde mijn hele leven, ons hele leven. Niets was meer zoals het was en zoals het er nu uitziet wordt het ook niet meer zoals het was. Hoop houden we, want tenslotte zijn nog niet alle klachten gediagnostiseerd!

 

Hier wil ik mijn en onze creatieve oplossingen opschrijven, wie weet heeft iemand anders er nog iets aan. Dat zou ik mooi vinden, hierom schrijf ik ze op.

 

Moet hier echt over nadenken want al snel is iets automatisme. Een recente kan ik al noemen, ik heb twee krukken aangeschaft bij Aafje thuishulp. Waarom? Omdat ik niet goed kan lopen, afrollen, in evenwicht rechtop lopen enz. En wanneer ik dit probeer te doen, stuur ik constant mijn voeten bij, knieen en enkels worden hier goed bij overbelast en het is super vermoeiend om zo te lopen. Ik liep er al tijdje over te denken, vorig jaar ook tijdje krukken te leen gehad. Ze zijn al zo makkelijk bij bv de bakker. Terwijl ik op mijn beurt sta te wachten, kan ik direct de krukken als steun gebruiken. Hierdoor blijf er niet constante druk op mijn enkel van mijn pijnlijke been. Zeker bij het wandelen en lopen zijn ze onmisbaar geworden. Door met krukken te wandelen/lopen voel ik dat mijn gewicht wordt verdeeld over (als ware) vier benen. De pijn blijft hierdoor tijdje weg of stuk minder, t.o.z. dezelfde wandeling zonder krukken.