Een fanatieke haan vanmorgen heel vroeg.

23-07-2016 09:14

Goedemorgen!!

 

Wauw….dat was even vroeg wakker worden vanochtend en dat voor het weekend!! Om 5.00 uur werd ik wakker gemaakt door een iets te enthousiaste fanatieke haan van buren hier paar huizen verder! En uit volle borst he! Best zuiver en tot zeker uur of zeven, zucht…het lag in mijn planning om iets later wakker te worden. Meestal rond 7.30uur wil hier niet graag van afwijken en zeker niet op een dag dat er veel op het programma staat. Om acht uur had ik mijn eerste bak koffie te pakken, ging achter mijn notebook zitten met als doel wat foto’s van mijn sd kaartje door te sluizen.

 

Buiten is het bewolkt en ineens leek er een mooie zon door te komen, hop sd kaart weer terug in mijn camera en deze toch nog even erop kunnen zetten.

 

 Mijn dag is begonnen! En goed ook, want wat is dit toch weer genieten, ik zat even op de juiste plek op het juiste tijdstip, anders had ik dit mooie beeld maar mooi gemist! Wat staat er op de planning vandaag?

 

We willen even naar R’dam stad, dit is zo waanzinnig lang geleden dat we hier waren, gewoon ter ontspanning even kijken hoe R’dam is veranderd, ergens heerlijk bakkie koffie drinken, misschien nog even de Markthal in of naar Harolds…even neuzen, even genieten!

 

Wens iedereen een hele fijne dag! Geniet ervan enne van mij mag het heel even bewolkt blijven hoor. Zo kan ik even bijtanken #kannietzogoedtegendehollandsehitte#.

 

Wat gaan jullie doen dit weekend?

 

Lieve groetjes, monique