Haken en maken voor LopenvoorLisanneLeeft

25-02-2016 23:09

Lopen voor Lisanne Leeft

Voor meer informatie, verwijs ik jullie naar haar eigen blog, ze vertelt in een video heel duidelijk en erg leuk om naar te kijken hoe of wat betreft deze actie die door haar ouders is opgezet. Het gaat om een sponsorloop + de lisanneleeftboxen die ze gaat verkopen en die bomvol hele leuke dingen zit.

Over die boxen wil ik het nog even hebben, hier kom ik in het verhaal. Ik volg haar blog sinds ergens begin vorig jaar of misschien al in 2014…ik was/ben op zoek naar een verklaring voor mijn klachten. Op het moment dat ik de simpele standaard test kreeg, die in Nederland bestaat voor te testen of je Lyme zou hebben, ben ik in Lyme gaan verdiepen en kwam op verschillende blogs en filmpjes en ervaringen uit. Zo ook op Lisanne haar blog.

Het is zeer zeker de moeite waard om even te gaan kijken op haar blog, doen hoor!!

Ik heb aangeboden te helpen de boxen te vullen. Zoals jullie weten maak ik leuke dingen voor mijn plezier en ontspanning, ken jij mijn creaties nog niet? Neem een kijkje op mijn creatieve blog (www.creatiesvanmonique.webnode.nl ) en open de fotogalerij!

Onder ander maak ik nu voor deze actie setjes onderzetters, die haak ik en ik heb nog hele leuke geurzakjes gemaakt. De geuren die ik heb gebruikt zijn: vanille, koffie, lentefris, bloemengeur, lavendel & patchoeli. Al zeg ik het zelf, ze zijn echt té leuk geworden!

Ik denk dat Lisanne ze ook erg leuk vindt, als ik zo op afstand haar smaak een beetje inschat en ze zijn natuurlijk echt erg leuk om te krijgen!!

Ook doe ik er nog een kleine verrassing bij, want het is altijd leuk om een verrassing te ontvangen! Hou vooral haar blog (www.lisanneleeft.nl) in de gaten, want hier houdt ze iedereen helemaal op de hoogte!

Op naar de laatste puntjes op de i…voor de actie ‘’ Lopenvoorlisanneleeft “.

Fijne avond iedereen!

Groetjes monique

Onderwerp: Haken en maken voor LopenvoorLisanneLeeft

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht