Recepten - met bewust gekozen ingrediënten.

07-06-2017 10:51

Gezonde recepten….euh, wat bedoel ik hiermee? Geen suiker, verantwoorde ingrediënten ?

 

Jep, inderdaad. Persoonlijk vermijd ik zoveel mogelijk slechte suikers, zout, wat slechte e-nummers en ben ik graag bewust van waar mijn producten vandaan komen. Nee, ik sla niet door en nee ik loop niet met hypes mee. Ik maak voor mijzelf keuzes wat ik wel gebruik, koop, nuttig enz en wat niet.

 

Zo nu en dan probeer ik wat en geef mijn eigen touch aan het recept. Hierna maak het nog een x en dan schrijf ik het recept op in een schriftje, hierna tik ik deze uit en deel ik deze met jullie. Soms met foto’s, soms geen foto’s, want dan ben ik dit in mijn enthousiasme met bakken/koken vergeten te maken.

 

Heb jij vragen over een recept, laat me dit weten!

 

Groet, Monique