Vuurwerk, 2018 en de beste wensen

01-01-2018 12:08

Beste Lezers, volgers,

 

Als eerste:

 

De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar, 2018! Ik ben er nu al aan gewend, 2018 klinkt zo lekker volmondig, nieuwe kansen, nieuwe avonturen, nieuwe genietmomenten en ja wel, nieuwe start!

 

Ik ga dit jaar mijn bedrijf on air gooien, mijn creaties zullen vanaf zeer binnenkort verkrijgbaar zijn, op locatie en online! Kleine meubeltjes blijf ik opknappen en restylen en ook deze kun jij binnenkort bij mij kopen. Kleine weggevertjes en postkaarten blijven absoluut in mijn assortiment en ik wil heel graag starten met workshops geven. Heb jij binnenkort een verjaardag, wil jij iets organiseren maar even geen idee wat? Een vriendinnen dag of misschien een kinderpartijtje en zit je heel hard te denken, maar wat gaan we doen. Pieker niet verder en neem contact op met mij. We maken er een super leuke middag van, later meer hierover.

 

Afgelopen nacht stond ik start klaar met mijn Sony digitale camera, ik ben niet de persoon om constant met een mega body te slepen en verschillende lenzen mee te sjouwen. Nope, ik hou van compact, snel en direct fotograferen. Afgelopen jaar was ik op de Fotofair en sprak een medewerker van Sony. Mijn hart ligt echt bij een Sony camera, deze beste man concludeerde goed dat ik nog zoekende ben wat ik nu het allerliefst fotografeer. Om hierin mijn specialiteit te zoeken. Voorlopig ligt deze nog best breed. Van landschap (die ik meestal met mijn mobiel fotografeer, omdat mijn stabilisator van mijn camera kapot is en hierdoor een bolling in mijn landschapsfoto’s creëer), insecten, bloemen, zonsondergang en opkomst, bos, paddenstoelen en afgelopen nacht vuurwerk. Op mijn bucketlist staat echt nog de flitsen van onweer, deze zijn met mijn digitale camera nog niet gelukt. Heel eerlijk, ook nog niet in verdiept. Het geen waar mijn specialiteit echt niet ligt, zijn personen. Wie weet dat ik me daar ooit nog voor ga interesseren, tot nu toe ligt hier mijn interesse niet. Wat ik wel binnenkort wil gaan proberen is honden en paarden in beweging en er zijn nog een aantal dingen, naast de flitsen van onweer die ik echt nog wil proberen te fotograferen.

 

Kortom, vervelen ga ik me voorlopig niet. Zo wie zo niet, want ben een creatief mens en krijg elke dag nieuwe inspiratie. Veel van deze inspiratie deel ik graag en als je het leuk vindt, kun je me online volgen op mijn creatieve en fotografie Instagram: creatiesvanmonique en florafaunavanmonique. Foto’s die ik met mijn Sony digitale camera maak vind je hier en creaties die te koop zijn vind je op www.creatiesvanmonique.webnode.nl mocht je hierin geïnteresseerd zijn. De postkaarten zijn overigens op deze blog te bestellen. Ze zijn uniek en door mij gefotografeerd en ontworpen. Voor nu wens ik jullie enorm veel plezier voor het nieuwe jaar en goede gezondheid, maak er een topjaar van!

 

Lieve groet,

Monique