Blauwe bessen &..

21-01-2016 00:47

Verjaardag, blauwe bessen en soep…..

Tjonge wat gaat de tijd toch hard, nu al over de helft van de eerste maand, dit betekend dat mijn verjaardag wel heel erg dichtbij komt (2febr) gezien de omstandigheden wordt ook dit een jaar dat het vieren hiervan het niet echt een goede timing is. Hierom besloten om het dit jaar misschien maar weer samen te vieren met vriendlief, nou ja misschien we gaan het dit jaar samen vieren!!! Het plan is er! Ik blijf plannen, helaas is dit wel weer een periode van veel leuke dingen afzeggen. Komt goed! We blijven de moed er in houden!

Dit jaar wordt vriendlief 40, dat moet gevierd worden. Ben al beetje aan t broeden om dit te vieren, hij verdiend dit echt! Hij heeft me zo gesteund en doet dit nog steeds. Ik gun m zo die ontspanning en een toffe verjaardag! Dat zou voor mij het perfecte cadeau zijn!

Hopelijk wordt het dit jaar een toffe lente, vol met bbq’s, cobben, gezelligheid, buiten zijn, genieten en lekker & gezond eten! Maar vooral genieten van allerlei toffe momenten!

Gisteren blauwe bessen gekocht bij de groenteboer en ingrediënten voor een lekker helder soepje, nu ontbreekt er alleen nog maar mijn energie, om dit om te toveren in heerlijk blauwe bessen spelt muffins en een heerlijk soepje voor tussendoor! Maken jullie ook wel eens zelf soep? Wat voor soep dan, ben er wel benieuwd naar. Ik heb het dan wel over verse soep, niet een blik of pak opwarmen.

Groetjes, monique