Dag 1 - Symmetrie

29-04-2018 15:44

Foto 7 daagse is weer van start gegaan!!!

 

Super leuk!!!

 

I’m in! Vandaag is de opdracht Symmetrie. Bij dit woord denk ik direct automatisch, hmmmm dat is zo niet ik…hahahaha. Ben echt niet van de symmetrie. Ook denk ik direct aan mijn buurvrouw, want die heeft twee ramen (net als ons) en die wil altijd (maar dan ook altijd) 2 dezelfde dingen op de vensterbank. Echt symmetrie !! Anders heeft ze er een ongemakkelijk gevoel bij. Ik word juist kriegelig bij dat idee. Hetzelfde, zowel links als rechts, he bah. Nee daar wordt ik onrustig van. Zo heeft ieder dit natuurlijk verschillend. Wat dat betreft zijn de buuf en ik echt tegenpolen.

 

Symmetrie zie je overal rondom je heen, je ontkomt er niet aan. Vandaag zag ik al een foto van @jeroen_akk (instagram-account) met twee watervogels die symmetrisch op het strand stonden te poseren. Geweldig, tja op zo manier wordt symmetrie dan toch nog wel mooi. Moet je net treffen uiteraard. In mijn archief heb ik genoeg symmetrie plaatjes, alleen nooit met de voorbedachte gedachte zo genomen. Alleen dit is nou niet echt de bedoeling, dus wil uiteraard ook een verse foto schieten.

 

Het weer laat het vandaag niet erg toe om er es op uit te trekken, dus zal even goed over nadenken wat ik vandaag zal schieten. Ik kan het heel simpel maken, want zie overal de symmetrie. Uiteraard schiet ik dan nog wel liever iets waar ik me ook mee in balans voel. We gaan het zien, ik weet wel al iets, alleen daar regent het nu nog eventjes te hard voor, hahaha.

 

Kortom de strijd, de uitdaging, de fun is begonnen!! Lets go!!!

 

Voor diegene die al mee doen, veel plezier! En voor diegene die nu denken, he, ho wacht, wat mis ik nou? Kijk snel op www.foto7daagse.nl je kunt vast nog mee doen. Loop je desnoods even wat achter, maar t kan vast nog wel.

 

Maak er een mooie dag van!

 

Groeten, Monique