Dag 2 - Portret

30-04-2018 21:02

Mischa verteld duidelijk dat het om een persoon moet gaan of desnoods huisdier of selfie mocht ook. Ja, mijn verhaal er achter is dat ik best een groot fan ben van goede street-art en bij het thema portret moet ik direct denken aan een ARTist die hier in de buurt mooie (vind ik) street-art neer zet en hier oa een Portret er in verwerkt. Nu zijn er een aantal en deze zijn voornamelijk voor mij niet te bereiken, mits we er langs rijden en ik de bijrijder ben en op het juiste moment de foto schiet.

 

Eenmaal kans en anders zou je weer rond moeten rijden, geloof mij. Mijn bestuurder doet dit NIET! Hahaha…ja jammer hoor. Dat ik in het gras ga liggen voor een insect of heel vroeg van huis vertrekt met een kannetje koffie of savonds nog eens een sunset ga fotograferen. Of heel lang blijf staan op 1 plek om te wachten op dat juiste moment. Of dat ik snachts naar buiten ga om een sneeuw foto te nemen of een maanfoto…dat vindt hij allemaal prima…maar doet hier niet aan mee! Hahahaha… dus nee het wordt niet rondjes rijden langs de street-art om deze perfect op de foto te krijgen met een gangetje van 100km per uur.

 

Gelukkig hebben we ook een exemplaar die te bereiken is voor mijzelf, lopend of op de fiets. Enige vereiste is dan wel, droog weer!! Ik heb inderdaad veel over voor een mooie foto, maar ik ga niet met een regenhoesje over mijn camera foto’s staan schieten voor een opdracht. Sorry, daar ligt de grens. Hiep hoi, vanavond werd het nog droog en zo kon ik net voor de schemer deze foto nemen. Het is niet van een levend persoon, toch vind ik deze echt wel bij dit thema horen.

 

Ik heb de foto al gepost op mijn instagram, je vindt de foto ook hier op deze blog. Op naar opdracht nr. 3. Fijne avond!

 

Groet,

 

Monique