Dag 4 - Water

02-05-2018 23:38

Dag 4 – Water

 

We zitten al op dag 4 van deze leuke Foto7daagse, tjonge wat gaat het toch hard. Al over de helft, maar wat is het nog steeds verschrikkelijk leuk. Doen jullie ook mee??

 

Vandaag een drukke leuke productieve dag, eerst de zonsopkomst en lekker een ronde gefietst, bakkie koffie gedronken aan de andere kant van het dorp. Het een en ander gepost op Instagram @artvanmonique en @florafaunavanmonique. Vervolgens zag ik dat twee leuke kitesurfers op weg waren naar de Slufter, Maasvlakte Rotterdam.

 

Direct besloot ik op huis te gaan en mijn spullen voor het strand te pakken. Onder andere wilde ik bij de volgende x surfers fotograferen mijn tripod gebruiken. Benieuwd of ik dan meer scherpe foto’s schiet, minder of gelijk. Deze direct klaar gezet en snel nog wat gegeten en GO, ri Slufter!!!

 

Ik heb zeker wel het e.e.a. aan mooie plaatjes geschoten, al ben ik niet zo tevreden als in januari dit jaar met mijn monopod. Volgende x laat ik de tripod thuis en neem gewoon weer mijn monopad mee. Die had ik nu ook wel mee, voor de zekerheid. Maar de wind was behoorlijk hierom dacht ik goed te doen aan de tripod.

 

Bij thuiskomst zag ik dat de opdracht van vandaag van de Foto7daagse ‘water’ was. Nou, hoe is dat mogelijk zeg, bijzonder toeval. Vanavond koos ik een mooie plaat uit die echt wel het thema water draagt, direct ook wat meegeeft van mijn fotografie keuze. Surfers, in dit geval een kitesurfer.

 

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar dag 5.

 

Nu snel slapen, want middagje strand pakt enorm veel energie!

 

Groet,

Monique.

 

Day 4 - Water

 

We are already on day 4 of this fun Foto7daagse, boy, how hard it is. Already about half, but it is still very nice. Do you also participate?

 

Today a busy, fun productive day, first the sunrise and a nice round of cycling, drinking coffee on the other side of the village. A few things posted on Instagram @artvanmonique and @florafaunavanmonique. Then I saw that two nice kite surfers were on their way to the Slufter, Maasvlakte Rotterdam.

 

Immediately I decided to go home and pack my things for the beach. Among other things, I wanted to use my tripod with the next x surfers. Wondering if I shoot more sharp photos, less or equal. This immediately ready and quickly eaten and GO, to Slufter/Maasvlakte, Rotterdam !!!

 

I have certainly shot some of beautiful pictures, although I am not as satisfied as in January this year with my monopod. Next x I leave the tripod at home and just take my monopad with me again. I also had it now, for the sake of certainty. But the wind was pretty good because I thought I was doing the tripod well.

 

Upon returning home I saw that today's assignment of the Foto7daagse was 'water'. Well, how is that possible, especially by chance. Tonight I chose a beautiful album that really does the theme of water, which also gives me a bit of my photography choice. Surfers, in this case a kite surfer.

 

I am now very curious about Day 5.

 

Sleep fast now, because the beach gets a lot of energy!

 

Greeting,

Monique.