Eindelijk weer eens een mooie fotografeerdag op de Slufter

31-07-2019 23:49

Wauw!!!

 

Was een super dag vandaag, ik zou eigenlijk naar de tuin Trompenburg gaan om  bloemen en planten te gaan fotograferen. Keuze volop, alleen het bleef eigenlijk regenen aan die kant van Rotterdam. Terug richting huis, afslag gemist en automatisch op weg richting de Maasvlakte. Laten we het erop houden dat mijn auto ook een eigen willetje heeft, hahahaha. Totaal niet gekleed op de wind en zand van de Maasvlakte, maar ach. Altijd wel iets te vinden joh qua reserve kleding in mijn ‘woonauto’, zoals andere mijn auto noemen, hahaha.

 

Met de slufter in het vizier kwam ik al helemaal in de stemming, alleen ook hier nog regen, (on)geduldig wachtte ik de buitjes af en toen het echt droog bleef hop helling naar beneden en gaan oriënteren. Want hoe gaaf het ook is dat het druk is qua surfers, ik screen toch automatisch de menigte en leg de focus op een paar kiters of windsurfer (held zo tussen de kiters) die mijn aandacht vasthouden.

 

Helaas is mijn huidige camera aan zijn einde aan het komen. Mijn kantelscherm werkt niet meer naar behoren, stabilisator kaduuk en laatst brak de pin in mijn camera waar statief op vast draait af….toch vind ik het dan nog zonde om al een nieuwe aan te schaffen. Ondanks de hindernissen kan ik nog steeds ermee fotograferen. Alleen wat creatiever word ik met het vastleggen van het onderwerp.

 

Ben jij nieuwsgierig geworden, of ik jou toevallig heb vastgelegd? Laat gerust je reactie achter via het contactformulier. Komende dagen weer wat te doen, foto’s screenen en de goed gelukte er tussen uit vissen en daarvan een paar op mijn blog posten, ik ben even druk! DOEI!!!

 

Groeten, Monique