Fotoboek van SaalDigitalNederland

18-02-2018 21:19

Vorige week ontvingen wij onze fotoboek die we mochten maken van www.saal-digital.nl in ruil voor een review, die we met alle plezier willen geven.

 

Want wat is dit een verbluffend mooi foto boek en nee, we overdrijven niet!!! Ik praat in de we-vorm, omdat mijn vriend net zo enthousiast is over de kwaliteit als ik.

 

Het is eigenlijk een verzameling vergrotingen in een boek, daarmee bedoelen we qua afdrukkwaliteit echt subliem. Ik koos voor verschillende lay outs, juist om te ervaren hoe deze verschillende werden afgedrukt. Zo heb ik op de kaft foto gekozen en vullend over het hele blad, wat kleinere afbeeldingen en de skyline van Rotterdam over twee bladzijdes. Wat ik ook koos, elke afdruk is prachtig. Zelfs de illustratie afbeelding is prachtig afgedrukt.

 

We mochten al eerder een uitvergroting maken, hier waren we ook dik tevreden over en nu dit boek, 

Saal Digital Nederland enorm bedankt voor dit aanbod en deze ervaring.

 

We raden ze absoluut aan, www.saal-digital.nl/fotoboek/ .

 

Kijk hier voor een indruk uit dit boek, je kunt het ook bekijken op mijn instagram @florafaunavanmonique, ook hier liet ik een review achter.

 

Wil je een boek met prachtige platen, overweeg SaalDigitalNederland!


Je vindt ze ook op Instagram onder @SaalDigitalNederland of #Saaldigitaal_NL