Fotokaarten

20-07-2018 12:46

Wanneer jij een leuke foto hebt gespot in mijn fotogalerij en die zou jij heel graag als afdruk willen of een fotokaart dan zit jij hier goed!

 

Bijna alle foto’s op mijn blog/fotogalerij zijn te gebruiken voor mij om er een leuke fotokaart van te maken. Enkele voorbeelden zie je hier. Ben jij geïnteresseerd dan kun je mij het beste via e-mail bereiken, daarna neem ik contact met jou op. Laat in deze e-mail jouw contactgegevens achter.

 

De prijs voor een fotokaart is v.a. €1,75 per stuk incl. envelop.  Wanneer jij een grote foto wilt of een collage, afdruk of iets anders. Neem gerust contact op met jouw vraag en we bespreken de mogelijkheden.

 


De prijs van de fotokaart(en) en andere producten is exclusief verzendkosten, deze worden berekend naar totaal gewicht en bestemming. Bestellingen voor buitenland zijn verzendkosten duurder.

 

Betreft scheepvaart en surfers: Wanneer jij het leuk vindt dat ik jou of jouw schip fotografeer benader mij via de e-mail en we bespreken de mogelijkheden en maken bij interesse een afspraak.

 

Heb jij niets met scheepvaart of surfen, maar zou jij toch graag foto’s willen laten maken door mij, laat mij dit weten via een e-mail zodat we samen kunnen bespreken wat er evt mogelijk is.

 

Heb jij nog vragen of wil jij vrijblijvend iets weten betreft bestellen of afspraak maken voor een fotosessie: e-mail mij met jouw contactgegevens en ik neem contact met jou op!

 

Hartelijke groet,

 

Monique Doolaar