Het goede doel: Lopenvoorlisanneleeft

14-03-2016 18:01

Maart , meiden!! Het is alweer maart en sterker nog, halverwege maart al!

Zelf goed aan het tobben met gezondheid, hoe gaat het met jullie? Ook één van de verschillende griepen al gehad, nog steeds of alweer! Het zat er dik in, met mijn mega minimale weerstand dat ik m ook te pakken zo krijgen. Ben er al een week mee zoet, van mij mag het vanaf vanavond ineens weg zijn! Gelukkig voordat de griep toesloeg bij mij, alle leuke cadeautjes af gekregen die ik wilde maken voor LopenvoorLisanneleeft project en ook naar haar kunnen versturen. Ze was er blij mee! Zo tof! Hoop dat haar boxen als zoete broodjes worden verkocht! Benieuwd naar de boxen?? Hou haar site goed in de gaten! Uiteraard laat ik graag aan jullie zien, hoe blij Lisanne was met mijn donatie. Ik kan het filmpje wel tig x terug zien, zo leuk om zulke lieve woorden te mogen ontvangen.

Jullie ook nieuwsgierig geworden, zie hier haar opgenomen video en direct ook mijn gemaakte spulletjes te zien ;-)

video te zien: https://youtu.be/NOQZoO5kB4c

Daar word ik blij van!! Jullie ook??

Groetjes monique

Onderwerp: Het goede doel: Lopenvoorlisanneleeft

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht