Keuzes die ik maak betreft...

14-05-2017 18:53

Keuzes maken we elke dag, welke kleding doen we aan, hoe zal ik mijn haar vandaag doen, doe ik enkel mascara op of ook oogschaduw? Ga ik vandaag met de auto of de fiets enz enz…we maken ze thuis, we maken ze onderweg, op het werk, met reizen, met niets doen eigenlijk maken we altijd wel een keuze. Dit is vrij algemeen op geschreven, we kunnen ook dieper er in duiken.

 

Bv je voeding of jouw keuze van shampoo of tandpasta, ga ik wel sporten of niet, wat versta jij onder sporten, dit kan een fikse wandeling zijn voor de een, voor de ander is sporten echt wel spinnen of squashen ik noem maar wat. Keuzes die bepalend zijn voor ieder en iedereen. Op mijn blog lezen jullie mijn keuzes en waarom ik hiervoor heb gekozen.

 

Waarom ik dit met jullie wil delen? Wie weet inspireer ik jou ergens mee of deel ik simpelweg mijn kennis met jou, thats it! Ohja en ik vind het erg leuk om hierover te schrijven en stiekem ook erg leuk dat jullie het gaan lezen! Let’s read!

 

Groet, Monique