Leuk en origineel bedankcadeau voor jouw gasten?

05-08-2019 07:31

Hoe leuk is het om jouw gasten te bedanken voor hun komst op jouw feest! Deze klant wilde graag een gevarieerd aanbod aan fotokaarten met een specifieke tekst erop. Ik bood aan dat er ook een extra optie is voor dit leuke originele cadeau, namelijk een kaartenhouder. De klant vond dit een geweldig idee en zo ontwierp ik verschillende bedank cadeaus. Ik stemde de kleuren van de kaartenhouders af op de gekozen foto’s. De foto’s zijn uit mijn eigen collectie die ik samen met de klant heb gekozen. En deze bewerkt met de tekst die de klant graag wilde. Stuk voor stuk waren ze erg leuk geworden en de klant tevreden, maar ook de gasten vonden het een super leuk en origineel cadeau!

 

Een van de gekozen foto’s, zijn foto’s die de klant zelf had genomen. Ik heb van deze foto’s een leuke collage gemaakt, zodat dit bedankje nog een extra touch en betekenis kreeg voor diegene voor wie dit cadeau was. Over het algemeen gebruik ik eigen materiaal maar in overeenstemming met de klant kan er een uitzondering worden besproken.

 

Vroeger werd er voornamelijk bij een bruiloft of een babyshower gedacht aan een aardigheidje voor de gasten. Tegenwoordig bij elke gelegenheid, denk aan jubileums, verjaardag, hightea, kraamfeestje, housewarming, afscheid etc.

 

Naast mijn fotografie maak ik heel veel leuke cadeautjes om weg te geven of om jezelf cadeau te doen. Nieuwsgierig? Neem vooral een kijkje op mijn creatiesblog.

 

Heb jij een vraag, wil jij ook een handgemaakt uniek “bedank” cadeau weggeven aan jouw gasten? Leuk!! Benader mij via e-mail:  creatiesvanmonique@live.nl via een reactie onder een foto op mijn instagram @creatiesvanmonique of via het contactformulier.

 

Ik neem uiterlijk binnen vier dagen contact met jou op. Vriendelijke groet, Monique