Mooi weer en mooie dagen

05-05-2016 23:00

Jullie genieten natuurlijk nu ook volop van dit mooie weer, wat een cadeautje ineens zeg!! Iedereen naar buiten, tenminste zoveel als het kan en mogelijk is.

 

De dag dat het ineens prachtig weer werd, was voor mij ook direct een goede dag! Yeah! Een goede dag is eigenlijk een redelijke dag. Want helemaal 'pijn' vrij of 'uitval klachten' vrij dagen, die komen eigenlijk niet meer voor. Maar ondanks dit, is er voor mij echt verschil tussen ‘goede’ dagen en mindere dagen ;-).

 

Precies op deze prachtige zonnige dag woonde ik met mijn vriend 15 jaar samen, we kennen elkaar 15,5 jaar en 15 jaar geleden op 1 mei 2001 gingen wij officieel samen wonen! Wat een goede keuze was dit!

 

We hebben er een prachtige dag van gemaakt, we zijn wezen wandelen, we hebben heerlijk op terras gezeten en vooral genoten!!! Wat een mooie dag! Volg mijn Instagram, hier geniet je volop mee van mijn lunch, koffie etc.

 

De dag erna ging het ook nog redelijk, ik kreeg direct hoop dat het misschien zomaar zou kunnen dat deze week meerdere ‘goede dagen’ zou hebben. Ook dinsdag werd een goede dag. In de ochtend eerst op pad met mijn vader naar het Emc voor mijn klachten te bespreken met de kousenboer, dit was een goed en nuttig gesprek. Die middag zouden mijn nichtje (5) en mijn neefje (2) op visite komen met hun mama (inmiddels gescheiden van mijn neef en nu hebben wij haar als goede vriendin overgehouden!). We zijn naar de kinderboerderij geweest en wat hebben we allemaal genoten. Pure ontspanning, wat een energie krijg ik hier ook weer voor terug, het genieten van die kids. Onze vriendin ook een middag ontspannen en wij ook! Echt een topmiddag was dit!

Vandaag ging redelijk, toch nog even er op uit kunnen gaan. Hornbach was de bestemming, ik had een tijd geleden een tuintje op pootjes in de folder gezien en wilde deze graag van dichtbij bekijken en wellicht aanschaffen. Ik besloot hiervoor mijn verjaardag geld te gebruiken. Ik heb m!!!!!! Ja, ja!!! Foto volgt!

 

Hij is leuk!!! Helemaal happy mee! Heel even bij het pakken van deze bak werd ik emotioneel. Waarom? Nou…tuinieren is voor mij ook niet meer vanzelfsprekend en wanneer het dan lukt, dan kan dit niet meer op de manier zoals ik het altijd deed. Dit tuintje op pootjes was een ideale creatieve oplossing en ook betaalbaar. Hierom was het heel even emotioneel, totdat ik bedacht dat ik best wel dit tuintje had aan kunnen schaffen als ik nog super gezond was geweest. Gewoon uit puur gemak en weg waren de tranen! Niets mis mee, andere die niets mankeren schaffen ook zo’n tuintje aan! Hij staat al in mijn tuin, hopelijk kan ik m dit weekend gaan vullen!

 

Verder vandaag lekker van de tuin, de koolmeesjes (we hebben een nestje in de tuin) & het heerlijke zonnige weer genoten!

 

Hebben jullie ook genoten? Wat hebben jullie gedaan de afgelopen dagen? Iets bijzonders of gewerkt, dan toch wel na het werk nog even genoten. Je kunt al een klein momentje pakken. Even met een bak koffie in de zon!....of even een kort wandelingetje tussen de middag op je werk in de zon, heerlijk. Naar buiten hoor en genieten! Vertel! Ben benieuwd of jullie ook zo genieten van deze omslag qua weer.

 

Gr monique

 

Onderwerp: Mooi weer en mooie dagen

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht