Over mij en mijn blog.

19-05-2017 23:03

Wat ontzettend leuk dat jij mijn blog komt bezoeken, welkom!

 

Mijn lifestyle bestaat voornamelijk uit genieten, elke dag weer! Ik doe dit op een gezonde bewuste manier die bij mij past. Ik fotografeer heel graag de natuur, surfers, schepen, zonsondergang enz. Ik ben graag buiten, wanneer ik niet fotografeer ben ik of aan het werk (creatieve ondernemer) of in mijn tuin te vinden.

Nadat ik steeds vaker de vraag kreeg, kunnen we jouw foto's ergens bewonderen. Meegenieten, bekijken? Natuurlijk! Dit werd voor mij de reden om mijn foto's hier te delen. Niet allemaal natuurlijk, dat is veel te veel. Ik probeer een leuke selectie te maken en deze laat ik hier zien. Regelmatig komen er nieuwe foto's bij. 


Van beroep ben ik creatief ondernemer, oa maak ik mijn eigen postkaarten & fotokaarten deze zijn via dit blog te bestellen. Je kunt ook persoonlijke fotokaarten bestellen bij mij. Adv een foto die jij in mijn galerij ziet en hier kan ik bv een een quote opzetten voor jou of een standaard tekst zoals: Hartelijk gefeliciteerd. Ik verwerk dit in de foto zelf.

Je kunt de kaarten bestellen via het toegevoegde formulier die je vindt onderaan het aanbod kaarten of te reageren via berichten of stuur mij een e-mail. Voor specifieke bestellingen of andere vragen kun jij mij zowel via het berichten formulier als via de e-mail benaderen. Ik reageer uiterlijk binnen 4 dagen.


Wanneer je het leuk vindt, ik ben ook te volgen op Instagram - onder de naam @florafaunavanmonique -. Hier post ik regelmatig foto's ik heb gemaakt met de digitale camera of met mijn telefoon. Ook schrijf ik op een wordpress blog, mocht je het leuk vinden om blogs te lezen, kom deze vooral volgen. Ik schreef onlangs over mijn bezoek aan een kleine jazz festival, deze vond in Den Haag plaats en ik kan op mijn wordpress blog ten alle tijde iets posten. Helaas ondersteunt webnode dit niet, verder ben ik wel erg tevreden over webnode voor deze blog en mijn creaties, dit is de reden waarom ik op verschillende kanalen vindbaar ben.


Ik wens je veel lees en kijk plezier!


P.s. nieuwsgierig geworden naar mijn creaties - deze zijn -hier- te vinden.

 

Groet, Monique






Onderwerp: Over mij en mijn blog.

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht