Over mij en mijn blog...

06-05-2016 10:59

Hoi!!

 

Leuk dat je op mijn blog komt lezen! Wie ben ik & waarom ik een blog ben begonnen?

 

Ik ben Monique en woon samen met mijn vriend in een dijkwoning in Barendrecht. Heel erg centraal, we zitten zo op de snelweg, in het dorp of in Rotterdam, prima vertoeven hier. Van beroep ben ik administratief mdw en ik werk vaak voor een woningcorporatie en het liefst dan op de afdeling reparatie/techniek. Ik kom uit een klus familie en heb de gave van twee rechterhanden en een timmermansoog, beide super handig! Weet je..ik ben ook verschrikkelijk creatief, ik maak leuke cadeautjes of decoratie voor in ons eigen huisje. Diegene die mij kennen weten dat ik een creatieve mind heb, de raderen draaien altijd! Constant ideeën en inspiratie. Benieuwd naar wat ik zoals maak aan cadeautjes en weggevertjes, kom dan een kijkje nemen op mijn creatieve blog: www.creatiesvanmonique.webnode.nl , zie ik je daar? Een berichtje achter laten vind ik erg leuk dit kan via een post op een bericht of via mijn e-mail: creatiesvanmonique@live.nl .

 

Verder vind ik het erg belangrijk om te weten wat ik eet en waar ik het vandaan haal, ik probeer zoveel mogelijk e-nummers, parabenen en andere slechte stofjes of ingrediënten te vermijden. Waarom deze keuze? Paar jaar geleden ging ik me er in verdiepen, ik doe niets radicaals en ik eet & gebruik heus nog wel eens iets minder verantwoords, dit is mijn keuze en zolang het mijn eigen keuze blijft vind ik het helemaal prima. Door mijn lifestyle voel ik me nu fitter en gezonder en dat is hard nodig, want een gedeelte van mijn lichaam is niet gezond. Ik heb o.a. een Posttrombotisch syndroom been….een wat??? Ja, je leest het goed! Wat het is? Dit is littekenweefsel die in aders zitten in mijn been. Wanneer krijg je een Pts (afkorting) been? Je hebt deze mazzel alleen als je eerder al een trombose mee hebt gemaakt ;-) Wil je er meer over weten? Dan verwijs ik je naar mijn aparte pagina op deze blog.

Over t algemeen klets ik honderduit over mijn lifestyle, mijn geniet-momentjes, voeding, ervaring van producten enz. Tussen de regels door lees je wel iets over mijn gezondheid, alleen ik vind het leuker om over leuke dingen te schrijven.

 

Voor mijzelf, maar vooral ook voor jou! Want wie weet inspireer ik jou weer met mijn ‘enjoy’ moments, wat ik consumeer, wat ik gebruik, waarom ik dit doe, hoe ik iets klaar maak, wat ik mee maak aan leuke dingen, kortom: the Lifestyle of Mo!

 

Veel leesplezier en kom gerust nog eens langs en/of bezoek mijn creatieve blog!


Groetjes, Monique

P.s. zo nu en dan sta ik in de keuken iets te creëren, bv speltmuffins of eierkoeken of verantwoorde chocolade. Benieuwd naar deze recepten? Je kunt ze vinden op www.bewust-smikkelen.webnode.nl, oeps, ik zag dat deze nog niet heel erg gevuld is met recepten. Toch al nieuwsgierig?? Kijk dan op www.bewust-smikkelen.blogspot.nl hier vindt je ze wel! Een tijd geleden besloot ik blogspot te verlaten en over te gaan op webnode, vandaar deze verwarring!

Ook ben ik te vinden op instagram: crea_mo