Postkaarten

08-01-2018 21:10

Hoi, wat leuk dat jij geïnteresseerd bent in mijn postkaarten!

 

De foto’s op mijn postkaarten heb ik zelf gemaakt en de quotes zijn over het algemeen ook zelf bedacht. Samen vormen ze een uniek exemplaar. De kaarten kosten 1,60 per stuk en worden alle met envelop geleverd.

Bestellen: lifestyle-mo-nl.webnode.nl/kaarten-te-koop/postkaarten/

 

Verzendkosten NL:

Luchtkussenenvelop          : 1,99

Brievenbusdoosje                : 3,95

 

Verzendkosten België:

Luchtkussenenvelop          : 3,-

Brievenbusdoosje               : 9,-

 

Wanneer jij een bestelling hebt geplaatst, ontvang jij van mij binnen 3 werkdagen een bevestiging van jouw bestelling per e-mail. Dan is jouw bestelling definitief.

 

Betaling gaat via een bankoverschrijving, de betaalgegevens ontvang jij per e-mail op de factuur. Zodra de betaling bij mij binnen is, ga ik jouw bestelling verzenden. Hiervan ontvang jij bericht via een e-mail, hierin evt. ook de Track&Trace code (wanneer jij bij verzendwijze voor het brievenbusdoosje hebt gekozen).


Voor vragen over de bestelling of overige vragen kun jij mij vooralsnog bereiken via e-mail adres: m.doolaar@live.nl of via een privebericht via mijn account op Instagram: @florafaunavanmonique, @creatiesvanmonique of @artvanmonique