Verjaardag

05-02-2016 22:00

Februari!!!

Ohnee…het is alweer Februari….wat gaat het snel…en ja wel hoor ben nu officieel 41!! Poeh!!! Mijn verjaardag niet uitgebreid kunnen vieren, groot feest, veel visite, veel cadeaus!!! Hahahaha….Toch mijn verjaardag wel kunnen vieren, in stukjes…zo leuk achteraf gezien, want ik was paar x achtereen jarig! Het weekend ervoor begon de pret….mijn ouders met een cadeau die ik heel graag wilde…een waterfilter voor onderweg. Dwz een waterfilter die we mee kunnen nemen naar weekendjesweg en weekjes weg. We drinken allebei frequent uit de waterfilter Aquafit (zie optimaalwater.nl) Zelf drink ik thuis nooit meer kraan water en mijn vriend bijna niet meer. Het is lekkerder (uiteindelijk, in het begin vond ik het toch wat vreemd-anders smaken) en veel gezonder!! De waterfilter thuis voegt ook nog mineralen toe aan het water die allang niet meer te vinden zijn in ons kraanwater. De waterfilter voor onderweg zorgt dat het water basisch wordt, het voegt geen mineralen toe, dit is niet erg. Op deze manier toch nog gezonder water op vakantie bestemming! Deze kreeg ik dus van mijn ouders en broer, beide nogmaals super bedankt!

Mijn verjaardag viel op een dinsdag, wat leuk, ik grapte van te voren nog tegen vriendinnen ik verwacht dit jaar een mega grote postzak voor de deur vol met kaarten, een grote bos bloemen en zo helium ballon! En een grote taart!! Wij lachen!! Toch is er het e.e.a. uitgekomen terwijl ze dit absoluut niet van elkaar wisten. Ik heb een paar mega goede en lieve vriendinnen om me heen, ze wonen allemaal dichtbij…maar toch ook weer heel ver weg! En helemaal ver weg van elkaar, ik zie ze zelden alle tegelijk. Wie weet …ooit op ons trouwen! Ze konden het echt niet van elkaar weten. Om 9 uur ’s ochtends ging de deurbel, ik was net uit bed. Greetz! Grote doos…..oeh spannend…zou t ??? En ja wel hoor, een vrolijke mega helium ballon kwam er uit stijgen!! Van Miek, aaahhhh wat Lief!....Tussen de middag ging ik zelf om wat gebak, want ‘s avonds zouden er twee vriendinnen komen, mits ik me goed zou blijven voelen. In het ergste geval zou mijn vriend heel veel gebak moeten opeten, hahaha. Toen ik terug kwam stond mijn 65+ buufje te wachten op de parkeerplaats. Ze zegt: dat kan toch niet, niet thuis zijn op je eigen verjaardag? Ik: tja, wilde nog wel even gebakjes halen, wel kom je een bakje doen? Nee, ze kon vandaag niet, maar ze had een bos bloemen voor me aangenomen die was bezorgd. Oooh…die kwam ze later even brengen, zelf moest ze ook om een boodschap. Uurtje later kwam ze inderdaad de bos bloemen brengen + een hobby tijdschrift, haar cadeautje aan mij…nou ja!!! Gekke buuf, dat hoeft toch niet!! Maar wel hartstikke leuk natuurlijk! Yeah!

De bos bloemen was enorm!! Meer dan 50 verschillende kleuren tulpen, bizar grote bos!!! Thx Jolan!!! Echt zo tof. ’s Middags kwam mijn tante nog op visite, leuk en gezellig, was al weer even geleden ze had vers fruit mee van opa en oma, een inhoud van een envelop (de envelop lag nog bij haar op d’r eettafel, zou het in de familie zitten?), prachtige bos bloemen en een fles appelsap van de boer! Opa en oma en Marja, reuze bedankt! Qua energie was ik redelijk aan het aftakelen, ik had nog even tijd om te gaan liggen voordat de visite van de avond kwam. Ik wilde deze perse dat het doorging, want we zouden dat weekend ervoor met zijn 3en gaan hightea-en. Een ziekenhuisafspraak vlak ervoor gooide roet in onze hightea afspraak. Ja, het kon doorgaan. Het was super super gezellig! Ik kreeg een bon voor Eetcafe Diggels hier op dorp, waar je gezond en verantwoord kan smikkelen! Blij mee, hartstikke bedankt Lis & Moon voor de gezelligheid en het cadeau! Nu ik het opschrijf en weer herbeleef was dit echt een top dag!!! Echt een verjaardag. Ik kreeg uit onverwachte hoek nog wat kaartjes en berichtjes via de whatsapp, iedereen reuze bedankt! Een vriendin van mij dronk in de ochtend met mij een virtueel bakje! We wonen maar 15min van elkaar vandaan met de auto…gezien onze gezondheid lukt het ons beide niet om even bij elkaar een bakkie te gaan doen wanneer wij dit willen! Hierom werd het virtuele bakkie in het leven geroepen. Groot succes, ik bedacht een ‘meedoen-idee’ en kreeg super veel leuke reacties terug. Ik heb hier een collage van gemaakt, zo leuk! Nogmaals bedankt iedereen voor het glaasje of bakkie wat jullie met mij dronken op mijn 41ste verjaardag. Als klapper op die fantastische dag, vriendlief kwam thuis met een cadeautje!! Yeah!! Mega lief, was hij nog even na werk gaan halen, super bedankt schat!!

Kortom dit was toch echt een verjaardag!!! En Paul & Nel (schoonouders) bedankt voor het verlate cadeautje die ik via vriendlief ontving (vanwege onze gezondheid elkaar nog niet kunnen zien, enorm bedankt voor de cadeaubon van ons favoriete koffie zaakje op het dorp!! Op naar mijn 42ste verjaardag, zo is het toch leuk om oud te worden???!!!

Groetjes, monique