Werk en prive combineren, idealer kan het niet.

19-09-2018 18:55

Woensdag, 19 september 2018

 

Ik had van de week al gezien dat het vandaag en donderdag mooi surf weer werd. Vandaag had ik een privé afspraak staan en besloot vanochtend, gezien de wind vandaag toch net iets gunstiger en stabieler was dan wat ze voor morgen opgeven, om vandaag te gaan kijken of ik kitesurfers kon fotograferen op de Maasvlakte.

 

Ik overlegde met mijn privé afspraak of ze mee ging naar de werklocatie en die vond dit helemaal goed, zo kon ik vandaag werk en privé combineren. Ja, zeg, wat wil je nog meer!

 

Aangekomen op het mooie strand, had ik direct mazzel. Want er stond een man al zijn kite in gereed te brengen! Yeah! Later kwamen er nog twee meiden bij en ik was helemaal blij!

 

Wanneer er meerdere surfers zijn, kijk ik altijd eerst even op mijn gemakje, welke mijn aandacht trekt en welke ik ga vastleggen. Bewust, wanneer je dit niet zou doen, schiet je maar een eind raak en heb je grote kans dat er niets echt goed vastgelegd is, dat is zonde. Nu waren er maar een paar, dus deze stap kon ik overslaan.

 

Ik heb mezelf na afloop even kunnen voorstellen, want wanneer wij weer naar huis gingen, waren de surfers ook weer aan het inpakken. Perfect!

 

Ik heb nog lang niet alles gekeken, maar toch al even snel, want ik was erg nieuwsgierig of er goed materiaal bij zat. De eerste twee staan al online! Hou mijn blog en evt. Instagram @artvanmonique en @florafaunavanmonique in de gaten, want er volgen er vast nog meer. Voor nu, een hele fijne avond!!

 

Groeten, Monique